داستان بهار قرآن
¤محمد مصطفی¤ ...اهل سنت...
¤صلی الله علیه وآله و سلم¤
تاريخ : چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:داستان,داستان بهار قرآن,داستان جالب,داستان نقاشی بهار,مطلب دینی, | نویسنده : آقای...



معلم هنر یکی از مدارس ابتدایی  یکی ازکشورهای عربی، قصه یکی ازدانش آموزان راتعریف میکند که درنوع خودش کم نظیراست:

میگوید:
" روزی به دانش آموزانم گفتم که "منظره بهار " را به تصویر بکشند،.. 
یکی از دانش آموزان  درحالیکه تصویری از قرآن کریم را کشیده بودپیشم حاضرشد..!!
تعجب کردم ازنقاشی اش..
و گفتم:
"بهار را گفتم رسم کن، نه قرآن را.. مگه حالیت نیست؟

بالحن کودکانه ومعصومش جوابی را به من داد که مانندیک سیلی برصورتم بود:

"قرآن بهارقلب من است، اینگونه مادرم به من آموخته است.!

بنازم به این تربیت !!

یا الله قرآن رابهار دلهای هرمسلمانی قراربده..آمین
        



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیج رنک

آرایش